Разжигали вражду: в ходе проверок NewsOne нашли нарушения

Национальный совет по вопросам телевидения и радиовещания зафиксировал нарушения в ходе внеплановой проверки телеканала NewsOne (ООО “Новости 24 часа”) в связи с намерением провести телемост с российским телеканалом “Россия 1”, результаты рассмотрят на ближайших заседаниях Нацсовета.

“Проверка состоялась, нашу группу пустили на телеканал NewsOne, но акты не подписали. И сейчас мы готовым проект решения о рассмотрении результатов этой проверки. Думаю, это состоится в ближайшие недели. Мы точно не будем этот вопрос задерживать – мы заинтересованы в том, чтобы оперативно рассмотреть. И если факты нарушений – разжигание вражды – подтвердятся, то, я прогнозирую, будут применены санкции”, – сказал член Нацсовета по телерадиовещанию Сергей Костинский в комментарии агентству “Интерфакс-Украина” в Киеве во вторник.

На уточняющий вопрос, обнаружила ли проверка на телеканале NewsOne факты разжигания вражды, Костинский ответил утвердительно: “Фактически да, и эти результаты проверки мы будем рассматривать на ближайших заседаниях”.

Он отметил, что в ходе проверки были исследованы высказывания в передачах, анонсировавших телемост с российским телеканалом “Россия 1”, и ряд других фактов. “Телемост – это был контекст… Мы исследовали не телемост, а передачи, которые анонсировали телемост, а также другие передачи, которые мы мониторили до этого: например, там, где украинцев называли фашистами”, – сказал Костинский.

Как сообщалось, Нацсовет по вопросам телевидения и радиовещания заявил, что 22-23 июля проведет выездную внеплановую проверку телеканала NewsOne (ООО “Новости 24 часа”) в связи с его намерением провести телемост с российским телеканалом “Россия 1”.

Телеканал NewsOne 8 июля сообщил об отмене телемоста с российским каналом “Россия 1”. Согласно заявлению украинского канала, это решение принято “из-за прямых угроз физической расправы в адрес канала, журналистов и их семей”.

Телеканал “Россия 1” и украинский NewsOne собирались провести двухчасовой телемост “Надо поговорить” 12 июля в 18:00. С российский стороны телемост должны были вести Андрей Малахов и Мария Ситтель, с украинской – Елена Кирик и Василий Голованов.

 

Только интересное и важное попадает к нам в Telegram.. Подписывайтесь!

Генпродюсер телеканалу NewsOne про допит в СБУ: «Тиск на свободу слова»

Генерального продюсера телеканалу NewsOne Василя Голованова допитали у Службі безпеки України в рамках розслідування справи про державну зраду у зв’язку з наміром цього каналу провести телеміст із російським телеканалом «Россия-24». Як повідомили у прес-центрі СБУ, слідчі допитали Голованова в рамках доручення Генеральної прокуратури України, інформує Радіо Свобода з посиланням на агентство «Інтерфакс-Україна».

Сам Василь Голованов підтвердив факт допиту. При цьому він заявив, що під час розмови підписав документ про нерозголошення інформації, тому не повідомить деталей допиту.

Він також твердив, що цей допит є «тиском на свободу слова».

Також читайте: ЛУЦЕНКО: ЧЕРЕЗ МОЖЛИВЕ ФІНАНСУВАННЯ ТЕРОРИЗМУ НА ВЛАСНИКІВ NEWSONE ЗАВЕЛИ СПРАВУ

Нагадаємо, що 9 липня, Національна рада з питань телебачення і радіомовлення вирішила провести позапланову виїзну перевірку телеканалу NewsOne через спершу озвучений, але потім скасований намір провести телеміст із російським телеканалом «Россия-24». «Якщо ми доведемо факти розпалювання ворожнечі, це буде вже друга санкція до телеканалу, яка дасть змогу нам звернутися до суду щодо анулювання ліцензії», – заявив тоді член Нацради Сергій Костинський.

А низка організацій правого спрямування провела 8 липня акції протесту під будівлею офісу президента України і самого телеканалу з вимогою закрити NewsOne.

Того ж дня, 8 липня, генеральний прокурор України повідомив про виклик на допит власника телеканалу NewsOne Тараса Козака і ведучого Василя Голованова щодо наміру провести телеміст із російським державним каналом. «У зв’язку з намірами телеканалу NewsOne провести спільний телеміст з російським підсанкційним каналом ГПУ зареєструвала сьогодні провадження про замах на скоєння державної зради шляхом надання інформаційної підтримки підривній діяльності проти України», – написав Юрій Луценко у фейсбуці. За його словами, готується також подання до суду щодо арешту активів NewsOne.

Також 8 липня телеканал NewsOne заявив, що відмовляється від спільного проекту з російським телеканалом «Россия-24» з назвою «Надо поговорить». Канал твердив тоді, що проти нього «була розпочата масована інформаційна атака» і лунали «прямі погрози фізичної розправи стосовно журналістів і їхніх близьких».

Також читайте: ПАРУБІЙ ЗАКЛИКАЄ НАЦРАДУ ЗІБРАТИ ЗАСІДАННЯ ЩОДО ЛІЦЕНЗІЇ NEWSONE

Президент Володимир Зеленський назвав ідею проведення такого телемосту «дешевим піар-ходом перед виборами, мета якого – знову поділити нас», і пообіцяв «відповідну» реакцію «задля збереження спокою, порядку та інформаційної безпеки України».

Також ідею такого телемосту критикувала низка українських політичних сил і їхніх лідерів, її засудили в НСЖУ.

Попереднього перед тим дня, 7 липня, цей телеміст анонсував у Росії Дмитро Кисельов, телеведучий, заступник гендиректора російського державного медіахолдингу ВДТРК, до якого належить і канал «Россия-24», і гендиректор російського державного пропагандистського агентства «Росія сьогодні», на 12 липня. Після відмови каналу NewsOne брати участь у цьому проекті «телеміст» уже односторонньо провів інший російський канал із держхолдингу ВДТРК, «Россия-1».

 

Только интересное и важное попадает к нам в Telegram.. Подписывайтесь!

Нусс прокоментував появу Тимошенко на телеканалі Медведчука NewsOne

Появу лідерки «Батьківщини» на телеканалі NewsOne прокоментував політолог Павло Нусс. На думку політолога  поява Тимошенко на телеканалі Медведчука свідчить про повну відсутність у неї принципів і для всіх відоме політичне лицемірство. Про це розповідає Zrada.today з посиланням на допис Павла Нусса у соціальній мережі фейсбук.

Політолог пише: «Минуло кілька днів з моменту, коли українцями і політичними лідерами був зірваний план інформаційної диверсії Кремля проти України на телеканалі Медведчука NewsOne, як туди на ефіри побігла Тимошенко».

Нусс вважає, що поява Тимошенко на телеканалі Медведчука свідчить про повну відсутність у неї принципів і для всіх відоме політичне лицемірство.

«Її не зупиняє навіть спроби організації телемосту між цим каналом і офіційної російською пропагандою», – наголошує відомий політолог.

Думки Павла Нусса збігаються з висновками Мирослава Гая, який також відреагував на появу Тимошенко на телеканалі NewsOne. Гай, як і Нусс також вважає, що Медведчук і Путін продовжують підтримувати Тимошенко для забезпечення проросійського більшості в 300 голосів для зміни української Конституції.

«Все вказує на те, що Медведчук і Путін продовжують підтримувати Тимошенко для забезпечення проросійського більшості в 300 голосів для зміни української Конституції.

Плани Москви зрозумілий – через агентів впливу прибрати з Конституції рух України в НАТО і максимально згорнути демократичні процеси сформувавши в Україні путінську систему влади», – висловлює свою думку щодо планів Москви політолог.

Він також заявляє, що лише від українських виборців залежить, чи вийде у них досягти мети і наголошує: «Саме ми з вами не повинні стати співучасниками ліквідації української державності, процес якої фактично запущений з першого дня президентства Зеленського».

На думку політолога українці можуть мінімізувати присутність в парламенті союзників Зеленського – Коломойського, якої є та ж Тимошенко, зробивши правильний вибір.

Також читайте: ГАЙ: «МЕДВЕДЧУК, А ОТЖЕ І ПУТІН ПРОДОВЖУЮТЬ ПІДТРИМУВАТИ ЮВТ»

Нагадаємо, що офіцер запасу, волонтер і журналіст Мирослав Гай звернув увагу на те, що через останні події, які розгортаються в Україні з поля зору багатьох людей випала Юлія Тимошенко. Він пише про те, що лідерка «Батьківщини» й сама це відчула, тож прийшла телеканал Медведчука Ньюсван. Гай вважає, що це свідчить про те, що Медведчук, а отже і Путін продовжують підтримувати Тимошенко.

 

Только интересное и важное попадает к нам в Telegram.. Подписывайтесь!

Голобуцький: Якщо Медведчук не пройде до ВР, то ZiK, 112-й і NewsOne стануть йому не потрібні

Політтехнолог Олексій Голобуцький на своїй сторінці у соціальній мережі фейсбук повідомив про те, що у нього є інсайдерська інформація про долю трьох каналів Медведчука, якщо їхній власник не увійде до Верховної ради. Про це повідомляє Zrada.today з посиланням на допис Голобуцького.

Політтехнолог пише: «Надійшла цікава інсайдерська інформація:

Якщо Медведчуку не вдасться увійти до парламентської більшості і зайняти посаду не нижче ніж спікер ВР, то цілих три досить великих телеканалу тоді йому будуть зовсім не потрібні. ZiK, 112-й і NewsOne стануть дуже дорогим (так як ми всі розуміємо: це повністю дотаційні проекти, до того ж недешеві, там про окупність діяльності мова взагалі не йде) і незручним баластом.

Отже, в такому випадку десь ближче до весни можна буде очікувати тотального розпродажу. Мінімум два з трьох каналів підуть з молотка».

Також читайте: АГЕНТ «СОКОЛОВСЬКИЙ»: СТАЛО ВІДОМО ПРО ЗВ’ЯЗОК МЕДВЕДЧУКА З КДБ

Нагадаємо, що аналітик, в минулому радянський розвідник і однокурсник Володимира Путіна з інституту КДБ, Юрій Швець розповів про те, що український політик Віктор Медведчук зі студентських часів був агентом КДБ під оперативним псевдонімом «Соколовський».

 

Только интересное и важное попадает к нам в Telegram.. Подписывайтесь!

“Заарештуй Свинарчука”, – під каналом NewsOne проходить акція в підтримку журналістів. Відео

Під будівлею телеканалу NewsOne відбулася акція на підтримку журналістів.  Генеральна прокуратура України (ГПУ) зареєструвала кримінальну справу про замах на вчинення державної зради у зв’язку з планами українського телеканалу NewsOne влаштувати телеміст з російським телеканалом, передає “112 Україна”.

За останніми даними в акції бере участь від 3-х до 4-х тисяч осіб.

Учасники акції тримають плакати з написами: “Не дамо закрити рота вільній пресі”, “Луценко, заарештуй Свинарчука і Порошенка”. “Палити книги й канали — це свобода?”.

Також у мітингу беруть участь представники партії “Опозиційна платформа — За життя”.

Читайте також: “ВИЙДИ ЗВІДСИ, РОЗБІЙНИК”: ЗЕЛЕНСЬКИЙ ВИГНАВ З ЗАСІДАННЯ СЕКРЕТАРЯ БОРИСПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ(ВІДЕО)

За ходом проведення акції ви можете слідкувати в нашій трансляції.

Нагадаємо, Генеральна прокуратура України зареєструвала кримінальну справу про замах на вчинення державної зради у зв’язку з планами українського телеканалу NewsOne влаштувати телеміст з російським телеканалом.

Пізніше з-за погрози фізичної розправи на адресу журналістів каналу NewsOne та їх сімей телемарафон “Треба поговорити” скасували.

 

Только интересное и важное попадает к нам в Telegram.. Подписывайтесь!

Луценко: Через можливе фінансування тероризму на власників NewsOne завели справу

Рада національної безпеки і оборони України має всі підстави для прийняття рішення про позбавлення ліцензії телеканалу NewsOne.

Про таке заявив на пресконференції генеральний прокурор Юрій Луценко, повідомляє кореспондент Укрінформу.

“У цілому вважаю, що є всі підстави для Ради національної безпеки і оборони України приймати рішення про позбавлення ліцензії в суворій відповідності до закону про ліцензію, а також є великі завдання для усіх правоохоронних органів. І впевнений, що СБУ, і ГПУ та інші правоохоронні органи мають захистити державний інтерес”, – сказав Луценко.

За його словами, після анонсів так званого прямого мосту між підсанкційним за рішенням РНБО російським державним телеканалом та NewsOne був порушений додатковий епізод про готування до державної зради. “Те, що цей прямий міст скасували, не несе жодних юридичних змін до власне розслідування цієї справи, яка була зареєстрована вчора в Генеральній прокуратурі, і досудове слідство буде здійснювати Служба безпеки України”, – сказав він.

Також читайте: ЛУЦЕНКО: ГПУ ГОТУЄ ПОДАННЯ ДО СУДУ ЩОДО АРЕШТУ МАЙНА ТЕЛЕКАНАЛУ «НЬЮЗ ВАН»

Окрім цього, за його словами, вбачається ймовірність фінансування тероризму. “За даними, які були здобуті СБУ і ГПУ, посадові особи кіпрських офшорних компаній NewsOne і одного з російських банків, які обслуговують державне оборонне замовлення, є одні й ті самі люди. Дві особи одночасно є директорами “офшорок” українського телеканалу і “офшорки”, на якій числиться російський банк, котрий має статус уповноваженого на оборонне замовлення Російської Федерації, а відтак і причетні до ведення агресивної війни на території України. У цьому зв’язку також зареєстроване кримінальне провадження про фінансування тероризму. І СБУ буде встановлювати цей факт”, – сказав Луценко.

Як повідомляв Укрінформ, російський журналіст Дмитро Кисельов анонсував телеміст під назвою “Треба поговорити” 12 липня українського телеканалу NewsOne і російського “Россия 24”. Ведучими від NewsOne повинні стати Василь Голованов і Олена Кирик, а з боку “Россия 24” – Марія Сіттель і Андрій Малахов.

Голова Верховної Ради Андрій Парубій закликав Нацраду з питань телебачення і радіомовлення терміново провести засідання, на якому розглянути питання про позбавлення ліцензії телеканалу NewsOne. Нацрада, у свою чергу, повідомила про проведення позачергового засідання 9 липня.

В.о. глави СБУ Іван Баканов запропонував Президенту Володимиру Зеленському та голові Ради нацбезпеки і оборони невідкладно скликати позачергове засідання РНБО.

Зеленський назвав анонсований телеміст дешевим, але небезпечним піар-ходом перед виборами.

Згодом NewsOne повідомив, що телеміст скасовано.

За даними сайту “Ефірне телебачення та радіомовлення в Україні”, кінцевим власником ТОВ “Новини 24 години” (супутниково-кабельного телеканалу новин NewsOne), з жовтня 2018 року є соратник Віктора Медведчука народний депутат від “Опозиційного блоку” Тарас Козак, якому також належать канали “112 Україна” і ZIK.

У СБУ зазначили, що телеканали NewsOne і “112 Україна” включені до списку санкцій Постановою Верховної Ради України від 04.10.2018 №2589-VIII.

Згодом телеканал NewsОne заявив, що скасовує проведення телемосту.

9 липня у Києві перед будівлею Національної ради з питань телебачення і радіомовлення проходила акція з вимогою скасувати ліцензію телеканалу NewsOne.

 

Только интересное и важное попадает к нам в Telegram.. Подписывайтесь!

Під будівлею NewsOne на журналіста “Страни” напали націоналісти

Під час акції під стінами телеканалу Newsone 8 липня націоналісти напали на журналіста “Страни” Кирила Малишева, який перебував там за редакційним завданням, а представники поліції попросили його покинути мітинг “щоб уникнути провокацій”. Про це повідомляє сайт “Страна.юа”

“Через кілька хвилин після початку мітинг безпосередньо від входу в бізнес-центр, де знаходиться телеканал NewsOne, перемістився на перпендикулярну вулицю, куди нібито виходять вікна офісу телеканалу. Я рушив слідом. Близько нас Стерненко дописував на асфальті” н @ ху & російських “. В цей момент я побачив в десяти метрах від себе лідера ультраправої організації С14 Євгена Карася та фотографа одного з київських видань. Фотограф показував на мене рукою “, – розповідає Кирило Малишев.

Далі, за його словами, Карась прокричав в натовпі: “Ось сепаратист. Журналіст “Страни”.

Читайте також: Чоловік, який напав на журналіста Страна.юа виявився кілером Бабченка

“Відразу після цього мене намагалися атакувати учасники акції. Але на мій захист стали інші активісти. Заступився і журналіст” Фокуса “. Це дозволило виграти час і підійшла поліція діалогу вивела мене з натовпу”, – говорить Малишев.

Після цього копи попросили Кирила покинути мітинг “щоб уникнути провокацій”.

Відзначимо, що це вже другий напад на журналіста “Країни” в Києві за останній тиждень. У минулий вівторок, журналіста Влада Бовтрук на мітингу проти реєстрації Шарія та Клюєва побив агент СБУ, відомий також як “кілер Бабченко” Цимбалюк. Поліція вже порушила з цього приводу кримінальну справу, але підозра Цимбалюку досі не вручено.

 

Только интересное и важное попадает к нам в Telegram.. Подписывайтесь!

Зруйнований телеміст: як українці зупинили “пробну кулю”

Російські пропагандисти з телеканалу “Росія-24” анонсували проведення телемосту з українським телеканалом Newsone під назвою “Надо поговорить”. Телеканал Newsone пов’язують з кумом президента РФ Володимира Путіна-Віктором Медведчуком. Це викликало хвилю обурення серед громадян України. На скандал відреагував президент Володимир Зеленський, котрий запропонував президенту РФ Володимиру Путіну “поговорити” не шляхом телемостів, а у нормандському форматі, за участю президента США Дональда Трампа та прем’єр-міністра Великобританії Терези Мей. Під впливом громадськості Newsone був змушений скасувати телеміст, пояснивши це погрозами на адресу журналістів. Ситуацію навколо телемосту та пропозиції Зеленського, “Апостроф” попросив прокоментувати заступника міністра з питань окупованих територій Юрія Гримчака.

Про телеміст

Телеміст – це черговий етап гібридної війни. Коли Україну не вдалось зламати військовим шляхом, війна перекинулася всередину країни на інформаційне поле. Наразі ми маємо спробу захоплення інформаційного простору України. На законодавчому рівні з цим боротися дуже важко. Єдина зачіпка полягає в тому, що телеканал “Росія-24” не може працювати на території України навіть в такому форматі, що пропонується. Тому навіть це привід для реагування з боку МВС чи СБУ.

Отже, це був перший пробний шар. Хотіли подивитися на реакцію суспільства. І саме ця реакція стала головною причиною того, що телеміст врешті-решт скасували. Не останню роль в цьому зіграло й звернення президента Володимира Зеленського, яке стала дуже своєчасним.

Про нормандський формат

Ідея Зеленського непогана, але, чесно кажучи, у мене одне питання – а Трамп у курсі? А Мей готова зустрітися? Зрозумійте правильно – у дипломатії такі заяви можна робити, коли вже домовилися, що буде така зустріч. Наскільки мені відомо, США не готові брати участь у нормандському форматі. Вони повністю підтримують Україну, але брати участь – ні. Про Великобританію я взагалі мовчу – вони, на мою думку, взагалі нічого не збиралися робити. Я так і не розумію, що у них там взагалі відбувається з прем’єром.

Ідея дуже логічна і дуже правильно артикульована – чий Крим і кого немає на Донбасі. Але я трохи побоююсь того, чи буде у неї продовження. Якщо є домовленість, – це класно, це просто успіх дипломатії Володимира Зеленського. Але якщо домовленостей нема, тоді це просто виступ. Причому більше внутрішньополітичний, ніж зовнішньополітичний.

 

Только интересное и важное попадает к нам в Telegram.. Подписывайтесь!

Заяви Луценка про зв’язок телеканалу NewsOne з російським “Промзв’язокбанком” брехня – Козак

Заява голови ГПУ про санкції проти телеканалу NewsOne є “цинічною брехнею і говорять про його непрофесіоналізм і профнепридатність”, заявляє власник каналу народний депутат Тарас Козак.

“Заява генерального прокурора України Юрія Луценка про зв’язок телеканалу NewsOne з російським “Промзв’язокбанком” є цинічною брехнею і свідчить про його непрофесіоналізм і професійну непридатність. Кінцевим бенефіціаром і власником телеканалу NewsOne не є жодна кіпрська компанія, як це було подано генеральним прокурором. Я, Тарас Романович Козак, є єдиним власником телеканалу NewsOne і володію 100% телеканалу безпосередньо”, – йдеться в заяві Козака, оприлюдненій на сайті телеканалу.

Читайте також – Біля офісу NewsOne учасники акції проти “телемосту” запалили фаєри

За його словами, “інші твердження генерального прокурора, зокрема щодо участі телеканалу в терористичній діяльності, є абсолютно безпідставними”. Я розглядаю його як штучне створення підстав для застосування санкцій проти телеканалу NewsOne і закриття телеканалу з політичних мотивів”, – заявив Козак.

Він назвав заяви генпрокурора “дешевим піаром і спробами втриматися на посаді, а також відвернути увагу від своєї провальної та недолугої роботи протягом декількох останніх років”.

Козак також оприлюднив витяг із державного реєстру, “в якому підтверджується моя одноосібна участь як власника телеканалу”.

Як повідомлялося, Луценко заявив у понеділок журналістам, що один із бенефіціарів українського телеканалу NewsOne є співвласником російського “Промзв’язокбанку”, через який Кремль фінансує війну проти України. “Ми отримали інформацію про те, що кінцевим бенефіціаром, власником NewsOne є кіпрська компанія, керівниками якої є відповідні громадяни республіки Кіпр. Один із них є одночасно співзасновником іншої кіпрської компанії, що є співвласником російського ПАТ “Промзв’язокбанк”, – сказав Луценко. На сторінці у Facebook Луценко написав, що інформацію про бенефіциарних власників отримали СБУ і Генпрокуратура.

Раніше на 12 липня було анонсовано телеміст між забороненим в Україні російським телеканалом і телеканалом NewsOne, про що в своїй програмі “Вести недели” на телеканалі “Россия 1” заявив російський телеведучий Дмитро Кисельов.

У понеділок телеканал NewsOne повідомив про скасування телемосту з російським каналом “Россия 1”. Згідно із заявою українського каналу, це рішення ухвалено “через прямі погрози фізичної розправи на адресу каналу, журналістів та їхніх сімей”.

У російському медіахолдингу ВДТРК, до якого входять телеканали “Россия 1” і “Россия 24″, заявили, що не вбачають підстав для скасування телемосту з NewsOne.

Прес-секретар генпрокурора України Лариса Сарган повідомила, що в рамках кримінального провадження, яке розслідується ГСУ СБУ за фактами державної зради, приготування до перешкоджання законній діяльності Збройних сил України та інших збройних формувань в особливий період та фінансування тероризму за ч. 1 ст. 111, ч. 1 ст. 14 ч. 1 ст. 114-1, ч. 1 ст. 14 ч. 2 ст. 258-5 КК України, встановлено новий епізод замаху на державну зраду у формі надання іноземній державі допомоги в проведенні підривної діяльності проти України. Проведення досудового розслідування доручено слідчим Головного слідчого управління СБУ. Слідчим ГСУ СБУ процесуальний керівник дав доручення щодо допиту власника телеканалу NewsOne Тараса Козака та генерального продюсера телеканалу Василя Голованова, а також проведення необхідних слідчих (розшукових) дій”, – написала Сарган у Facebook.

 

Джерело – interfax

 

Только интересное и важное попадает к нам в Telegram.. Подписывайтесь!

Біля офісу NewsOne учасники акції проти “телемосту” запалили фаєри

У Києві біля будівлі телеканалу NewsOne почалася акція протесту проти так званого “телемосту” з проросійським пропагандистським телеканалом.

Як передає кореспондент агентства “Інтерфакс-Україна”, близько 20:00 понеділка біля будівлі телеканалу NewsOne зібралося близько 150 людей, переважно активістів партії “Національний корпус” та інших націоналістичних організацій.

На початку мітингу його учасники закидали територію телеканалу фаєрами і вибуховими пакетами.

Потім з імпровізованої трибуни почали виступати активісти. Вони покладають відповідальність за те, що в Україні працюють проросійські ЗМІ, на президента України і Верховну Раду.

Читайте також – Кремль розгляне пропозицію Зеленського про переговори в новому форматі в Мінську

Також учасники мітингу вимагають притягнути до кримінальної відповідальності голову політради партії “Опозиційна платформа – За життя” Віктора Медведчука.

Крім того, активісти закликають українців прийти у вівторок, 9 липня, на 10:00 до будівлі Нацради з питань телебачення і радіомовлення з вимогою відібрати ліцензію у телеканалу NewsOne.

Наразі територія телеканалу оточена співробітниками поліції і Національної гвардії – всього близько 200 правоохоронців. Також на прилеглих вулицях розміщені автобуси і автозаки правоохоронців.

Співробітники поліції не вдаються до будь-яких дій щодо мітингувальників. На місці присутній начальник поліції Києва Андрій Крищенко.

Раніше на 12 липня був анонсований телеміст між забороненим в Україні російським телеканалом “Росія-24” і телеканалом NewsOne, про що в своїй програмі “Вести недели” на телеканалі “Росія 1” заявив російський телеведучий Дмитро Кисельов.

На телеканалі NewsOne заявили, що телеміст стане “діалогом між народами України і Росії “заради “миру”, апелюючи до телемостів Володимира Познера і Філа Донахью в 80-х роках, які “поклали початок спілкуванню між народами (СРСР і США)”. Водночас NewsOne не уточнює назву каналу, з яким планувався телеміст.

Президент України Володимир Зеленський заявляє, що мета анонсованого телемосту – розділити українців на два табори напередодні виборів і закликав громадян не піддаватися на провокації.

У понеділок телеканал NewsOne повідомив про скасування телемосту з російським каналом “Росія 1”. Згідно із заявою українського каналу, це рішення прийнято “через прямі погрози фізичної розправи на адресу каналу, журналістів і їх сімей”.

У російському медіахолдингу ВГТРК, до якого входять телеканали “Росія 1” і “Росія 24”, заявили, що не бачать підстав для скасування телемосту з NewsOne.

 

Джерело – interfax

 

Только интересное и важное попадает к нам в Telegram.. Подписывайтесь!