Геращенко: “Закликала команду Зеленського не повторювати практики часів Януковича”

Народний депутат України, перший віце-спікер парламенту Ірина Геращенко заявила, що на погоджувальній раді ВР закликала команду Зеленського не повторювати практики часів Януковича. Вона також звернула увагу на те, що після заклику сестри політичного в’язня Олега Сенцова за останні півтора року не була в ефірі проросійських телеканалів 112 і NewsOne. Про це повідомляє Zrada.today з посиланням на допис депутатки у соцмережі фейсбук.

Ірина Геращенко пише: «Півтора роки тому я приєдналася до заклику сестри Олега Сенцова щодо блокади проросійських телеканалів. Я жодного разу за цей час не була в ефірі 112, NewsOne, і пишаюся тим, що я в їх « чорних списках». Тоді ж я закликала всіх політиків блокувати ці телеканали. Але лідери та лідерки деяких фракцій і «дуже патріотичних» сил не вилазять з цих телеканалів, вони там просиділи навіть весь останній тиждень. Нагадала їм про принципи. Закликала згадати про принципи, й не ходити на ці телеканали. Також ми очікуємо негайної реакції СБУ і Нацради, РНБО на ці наміри реваншу» .

У своєму дописі депутатка також повідомила  про те, що на святкуванні дня звільнення Краматорська новий глава обладміністрації і мер поставили умову, що вони виступатимуть на сцені самі, без представниці ВР, без першого віце-спікера.

«Це найгірші практики часів Януковича, коли на важливих офіційних заходах блокують опозицію. Закликала команду Зеленського не повторювати практики часів Януковича», – підсумовує свій допис Іри на Геращенко.

Також читайте: ПАРУБІЙ ЗАКЛИКАЄ НАЦРАДУ ЗІБРАТИ ЗАСІДАННЯ ЩОДО ЛІЦЕНЗІЇ NEWSONE

Нагадаємо, що Голова Верховної Ради Андрій Парубій закликав Нацраду з питань телебачення і радіомовлення терміново провести засідання. На засіданні він пропонує розглянути питання про позбавлення ліцензії телеканалу NewsOne.

 

Только интересное и важное попадает к нам в Telegram.. Подписывайтесь!

NewsOne вирішив скасувати телеміст з Росією через погрози

У телеканалі NewsOne заявили про масову інформаційну атаку, протести біля каналу, а також прямі погрози стосовно фізичної розправи з журналістами.

“Наша спроба організувати майданчик для обговорення неполітичних питань силами звичайних людей, які ніколи не ставили під сумнів територіальну цілісність України, без політиків і одіозних пропагандистів, привела до того, що протягом останнього часу низкою політичних партій щодо нашого телеканалу була початку масована інформаційна атака. У хід пішли заяви про акції протесту біля каналу, а з учорашнього вечора — і прямі погрози фізичної розправи стосовно журналістів і їхніх близьких”, – йдеться у заяві телеканалу, інформують в “Громадське“.

“Ми вважаємо, що такі дії щодо телеканалу повертають Україну в часи прямого залякування і тиску на журналістські свободи”, — додали у NewsOne.

Нагадаємо, що телеканал NewsOne Тараса Козака, близький до кума російського президента Віктора Медведчука, стверджує, що народам України й Росії потрібен телеміст для відновлення миру.

Ведучий програми “Вести недели” на російському пропагандистському каналі “Росія24” Дмитро Кісельов анонсував проведення телемосту “Треба поговорити”.

Телеміст заплановано на 12 липня і відбудеться спільно з українським NewsOne.

За твердженням працівників каналу “ідея телемосту “Треба поговорити” між людьми в студії NewsOne і народом Росії викликала справжній шквал дзвінків і звернень із боку глядачів, вони з нетерпінням і величезним інтересом чекають цієї події, яка відбудеться 12 липня о 18.00″.

Президент Володимир Зеленський у своєму відеозверненні до нації заявив, що анонсований телеміст пропагандистів РФ і каналу NewsOne – “це просто дешевий, але небезпечний піар-хід перед виборами, мета якого – знову розділити нас з вами, всіх українців, на два табори”.

Секретар Ради нацбезпеки й оборони Олександр Данилюк наголосив, що РНБО напрацьовує рішення щодо планів пропагандистів та закликав політиків припинити істерику.

Служба безпеки України ініціювала скликання позачергового засідання РНБО у зв’язку із запланованим телемостом між телеканалами NewsOne і “Россия 24”.

 

Только интересное и важное попадает к нам в Telegram.. Подписывайтесь!

Телеміст із “Росія 1” на каналі Медведчука: Newsone спробував дати пояснення

Телеканал NewsOne опублікував заяву з приводу телемосту “Треба поговорити”, який планують провести 12 липня разом з російським пропагандистським каналом “Росія 1”.

Про це повідомляє ТСН.

У заяві канал апелює до телемостів Володимира Познера та Філа Донаг’ю у 80-х роках, які «поклали початок спілкуванню між народами (СРСР та США), які перебувають, завдяки політикам, в стані Холодної війни». Телеканал заявив, що отримує безліч дзвінків від людей, які підтримують ідею проведення телемосту, і нарахував «близько 70% людей, які чекають прямих політичних переговорів з Росією».

У публікації наголошується, що це буде «діалог між народами України і Росії», необхідний «заради миру». Згадки про російських пропагандистів, з якими встановлюватимуть зв’язок — жодної. Зазначимо, що першим про проведення телемосту повідомив «Рупор Кремля» Дмитро Кисельов.

Нагадаємо, проведення телемосту між NewsOne та «Росією 1» обурило багатьох громадян, активісти закликали провести акцію протесту біля будівлі телеканалу у Києві.

Також у партії «Європейська Солідарність» відреагували на плани телеканалу, який входить у медіахолдинг Віктора Медведчука провести телеміст із забороненим в Україні пропагандистським рупором Кремля «Россия-24».

“Телемости з Росією можливі тільки тоді, коли останній чобіт російського військового покине територію України!” – зазначено в повідомленні.

Від президента України Володимира Зеленського зажадали відреагувати на анонсований телеміст між російськими пропагандистами з телеканалу “Россия24” і українським телеканалом Newsone.

З такою вимогою виступили об’єднані націоналісти країни від імені лідера партії “Національний Корпус” Андрія Білецького, сказано в блозі на “УП”.

“Ми даємо Володимиру Зеленському добу на адекватну відповідь на інформаційний шабаш, який готує Кремль тут, в Києві. Відповідь повинна бути адекватною. Лідера держави, яка знаходиться в стані війни. Не клоуна, не артиста з олігархічних корпоративів, а президента. Інакше відповідь”зеленим чоловічкам” Кремля почнуть давати “чорні чоловічки”. Думай. Те.”, – підкреслив він.

 

Только интересное и важное попадает к нам в Telegram.. Подписывайтесь!

Нацсовет рассказал какие телеканалы нарушали закон больше всех

Рабочая группа по надзору за соблюдением СМИ избирательного законодательства Национального совета по вопросам телевидения и радиовещания рассмотрела результаты мониторинга, проведенного в марте: телеканал “Прямой” 12 раз нарушил правила обнародования результатов соцопрсов и вместе с “5 каналом” вышел в лидеры по количеству нарушений, связанных с неравномерным предоставлением эфирного времени, сообщает Интерфакс-Украина.

Как сообщается на сайте Нацсовета, телеканалы в частности, нарушали избирательное законодательство, транслируя неполную информацию о соцопросах, заказные материалы под видом информационных, а также неравномерно предоставляя эфирное время для кандидатов.

Нарушения, связанные с обнародованием результатов опроса общественного мнения были замечены в эфире таких телеканалов: “Прямой” (12 случаев), ZIK (5), “4 канал”, NewsOne и “UA: Перший DIGITAL” (по 2), “Макси-ТВ” и “1+1” (единожды).

В Нацсовете также отметили, что телеканал ZIK исправил ошибки и сейчас является единственным телевещателем, который отмечает, как этого требует закон, что интерактивные опросы в студии не являются репрезентативными.

Размещение агитационных материалов в выпусках новостей и информационных передачах зафиксировано в эфире телеканалов “Интер”, “Украина”, ICTV, “5 канал”, “Прямой” и “ОБОП tv”.

Комментируя эти данные мониторинга, председатель правления, координатор политических программ “Опоры” Ольга Айвазовская подчеркнула наличие проблемы прозрачности сделок по выплатам из избирательных фондов кандидатов – по ее мнению, вопрос прозрачности финансирования избирательных кампаний должен быть решен на законодательном уровне.

Читайте также: Порошенко без Зеленського на Олімпійському. Як це було?

Мониторинг Нацсовета также зафиксировал наличие очевидной поддержки некоторыми СМИ отдельных кандидатов и несбалансированность при освещении комментариев всех кандидатов на пост Президента Украины относительно событий, связанных с выборами. Согласно данным Нацсовета, на “Интере” передачи о Ю.Бойко зафиксированы общим хронометражем более одного часа; на телеканале “Украина” 44 мин. были посвящены А.Вилкулу и 41 мин. – О.Ляшко.

На “5 канале” с 13 по 19 марта были зафиксированы материалы с исключительно положительной оценкой деятельности П. Порошенко, при этом в целом на канале распределение эфирного времени для освещения деятельности кандидатов было непропорциональным.

“Например, общий объем эфирного времени для освещения деятельности П. Порошенко составил 18 часов 21 минуту в передачах в течение недели, однако для других кандидатов такой объем был следующим: Р.Бессмертный – один час, Ю. Тимошенко – 39 минут, В. Зеленский – 20 минут, А. Гриценко – 8 минут. Не было зафиксировано ни одного критического материала или информации о действующем Президенте П.Порошенко”, – отметили в Нацсовете.

Так же непропорционально было распределено эфирное время для освещения деятельности кандидатов на телеканале “Прямой”: 11 часов 5 минут в передачах в течение недели для П.Порошенко, 8 часов 16 минут для Ю.Тимошенко, 6 часов 44 мин для В.Зеленского, 1 час 17 мин для Юрия Тимошенко, 43 мин для Ю.Литвиненко, 40 мин для А.Гриценко, 38 мин для С.Каплина и 18 мин для В.Кривенко.

Также на этом телеканале зафиксирована трансляцию материалов, которые имеют признаки заказных (джинсы) с положительным освещением предвыборной активности кандидата С. Каплина в передаче новостей “Репортер” и публичную поддержку П. Порошенко озвученную во время трансляции передачи “Эхо Украины”.

Читайте также: В ЦИК заявили о массовой нехватки персонала на избирательных участках

Телеканал NewsOne по данным Нацсовета определил общий объем эфирного времени для освещения предвыборной активности Ю.Бойко в 2 часа 15 мин. в течение недели, для П.Порошенко – в три часа 23 мин. При этом информация о предвыборной активности других кандидатов Ю.Тимошенко, А.Гриценко и В.Зеленского подавалась в минимальных объемах (до 15 минут в неделю) и исключительно в негативном контексте. Также в отдельных передачах участниками были кандидат А.Богомолец, И.Кива, Р.Кошулинский, О.Ляшко.

Относительно зафиксированных признаков нарушений законодательства Украины Национальный совет обратится к телеканалам, чтобы они объяснили несоблюдение требований законодательства и свою предвзятую и несбалансированную позицию при освещении выборов президента Украины. Регулятор также напомнит о необходимости привести свою деятельность в соответствие с требованиями избирательного законодательства, а также проинформирует о выявленных признаках нарушений Центральную избирательную комиссию.

В то же время в Нацсовете подчеркивают, что телеканалы не усматривают нарушений действующего законодательства в своей деятельности.

 

Только интересное и важное попадает к нам в Telegram.. Подписывайтесь!

Масі Найєм: Нацрада оштрафувала NewsOne на 96,5 тис. грн за образу учасників АТО

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення оштрафувала NewsOne на 96,5 тисяч гривень за “образу учасників АТО”.

Читати далі “Масі Найєм: Нацрада оштрафувала NewsOne на 96,5 тис. грн за образу учасників АТО”

 

Только интересное и важное попадает к нам в Telegram.. Подписывайтесь!

Телеканал NewsOne отримав в управління Андрій Портнов

Власник телеканалу NewsOne Євген Мураєв передав його на три роки в управління колишньому першому заступнику голови адміністрації президента часів Віктора Януковича Андрію Портнову. Про це вони обидва повідомили у середу, 29 серпня.

Читати далі “Телеканал NewsOne отримав в управління Андрій Портнов”

 

Только интересное и важное попадает к нам в Telegram.. Подписывайтесь!

Єгор Соболєв відмовився розмовляти з журналістами телеканалу “NewsOne”, власником якого є українофоб Мураєв

Нардеп (“Самопоміч”) Єгор Соболєв відмовився від відвідування ефірів і від спілкування з журналістами проросійського телеканалу “NewsOne” через висловлювання його власника нардепа Євгена Мураєва (позафракційний) щодо незаконно утримуваного в Росії українського режисера Олега Сенцова.

Читати далі “Єгор Соболєв відмовився розмовляти з журналістами телеканалу “NewsOne”, власником якого є українофоб Мураєв”

 

Только интересное и важное попадает к нам в Telegram.. Подписывайтесь!