This is fake news: Британський медіарегулятор оштрафував російські ЗМІ на 200 тис. фунтів за необ’єктивність

У п’ятницю, 26 липня, Ofcom оштрафував RT на 200 тисяч фунтів, оголосивши про “серйозні порушення правил мовлення”. Відомство прийшло до висновку, що RT “не вдалося зберегти належну об’єктивність” в семи новинних програмах, які вийшли в ефір з 17 березня по 26 квітня 2018 року. Ofcom очікує, що судові слухання щодо спору з RT відбудуться до кінця року.

До цього найбільший штраф за порушення неупередженості, в якому звинувачували RT, становив 30 тисяч фунтів. Його призначили телеканалу Islam Channel за 24 порушення протягом п’яти тижнів.

претензії, що висуває Ofcom до RT. Хронологія

  • Навесні 2018 року Ofcom оголосив програми RT, присвячені обставинам отруєння в Солсбері Сергія і Юлії Скрипаль, а також конфлікту в Сирії такими, що не відповідають принципам неупередженості.
  • Журналіст газети The Guardian добу дивився ефір каналу у справі Скрипаля, але змушений був визнати, що “інформація про події в цілому подавалася як є”.
  • В ОБСЄ розкритикували недопуск RT і Sputnik на форум по ЗМІ в Лондоні
  • У грудні регулятор оголосив, що RT допустив порушення мовного кодексу в семи епізодах. Ще за трьома матеріалами порушень виявлено не було.
  • У червні 2019 року Суддя Високого суду Англії й Уельсу Клайв Льюїс на попередніх слуханнях дозволив телеканалу оскаржити висновок регулятора. Він вказав, що юристи RT представили “доказовий набір аргументів, який повинен бути повністю проаналізовано”.
  • Представники Ofcom наполягали на законності рішення регулятора і просили суд заблокувати позов. Суддя поставив їх позицію під сумнів і прийшов до висновку, що телеканал повинен детально викласти свої заперечення.

Читайте також: БРАТИ КЛИЧКО ПОДАЛИ ПОЗОВ ДО СУДУ НА КАНАЛ 1+1

Телеканал у своїй заяві підкреслив, що британський орган не дочекався рішення суду, який повинен був встановити, “чи правомірні взагалі претензії Ofcom до RT”.

“При цьому сума значно перевищує штрафи, накладені на інші ЗМІ за такі серйозні порушення, як розпалювання ненависті й заклики до насильства, — в той час як RT медіарегулятора суб’єктивно звинувачує в “неупередженості”.

 

Только интересное и важное попадает к нам в Telegram.. Подписывайтесь!

Мережа Facebook заблокировал Russia Today

Главный редактор RT Маргарита Симоньян заявила, что Facebook заблокировал страницу одного из проектов телеканала. Об этом она сообщает в своем телеграм-канале.

По ее словам, дочерний проект на английском под названием In the Now “был дико успешным”. Он набрал в соцсети 2,5 миллиарда просмотров и 4 миллиона подписчиков.

На прошлой неделе американский телеканал CNN выпустил материал о том, что проект RT финансируется из России. После этого, сказала Симоньян, “Facebook тут же нас заблокировал”.

“Не предъявив никаких, что называется, обвинений”, – написала главред RT.

Она отметила, что проект не нарушал правил Facebook, и к нему “претензий ни разу не было”.

“Если проблема в том, что в названии проекта не было громко указано, что он финансируется из России, так у радио “Свобода” такого тоже не указано. И ничего, вещают спокойно. И не только они” – добавила Маргарита Симоньян.

Джерело: Вести

 

Только интересное и важное попадает к нам в Telegram.. Подписывайтесь!

Розслідування щодо російського телеканалу RT розпочали у Великобританії

Російський державний телеканал Russia Today підозрюють в упередженості під час висвітлення новин після інциденту з отруєнням колишнього розвідника Сергія Скрипаля та його доньки.

Читати далі “Розслідування щодо російського телеканалу RT розпочали у Великобританії”

 

Только интересное и важное попадает к нам в Telegram.. Подписывайтесь!