Уляна Супрун про екзорцизм в медіа-середовищі

Уляна Супрун обурилась фактом того, що Міністерство охорони здоров’я України отримало запит від телеканалу “Україна”, який просив допомоги в отриманні відеокоментаря на ряд питань. 

Про це Супрун написала на своїй сторінці в фейсбук, передає Zrada.today.

Питання стосуються тем екзорцизму та інших окультних обрядів, їх наслідки для здоров’я та чи варто звертатися за допомогою до священників-екзорцистів.

“Сумніваюсь, що Міністерству фінансів надходять запити від телеканалів з проханням про відеокоментарі про дерева, на яких ростуть гроші, а Міністерству інфраструктури — про пласку землю і трьох слонів, на яких вона тримається” – прокоментувала запит Супрун.

Також Уляна Супрун порадила медіа, “якщо є бажання” висвітлювати теми про здоров’я, обирати щось актуальне та корисне. Наприклад — теми про вакцинацію, репродуктивне здоров’я, здоровий спосіб життя чи зміни в медичній системі.
“У руках медіа також відповідальність за здоров’я громадян. Якість вашого контенту — це й про якість нашого інформаційного середовища та безпеку.”- додала Супрун.

“Перестаньте ганятись за “злими духами” і пережитками минулого. Спробуйте більше часу присвятити детальному висвітленню правди та цінних для розвитку суспільства тем. Якщо робити це професійно, ці теми теж будуть популярними.” – підсумувала виконувач обов’язки Міністерства охорони здоров’я.

 

Только интересное и важное попадает к нам в Telegram.. Подписывайтесь!

Після звільнення Габунії журналісти бойкотують канал «Руставі 2»

21 серпня в ефірі грузинської телекомпанії «Руставі 2» не транслювалася новинна програма «Кур’єр», запланована на 12 годину дня. Замість неї канал показав художній фільм, повідомляє грузинська служба Радіо Свобода.

За словами джерела Радіо Свобода в телекомпанії, керівництво каналу вело переговори з журналістами про те, щоб денний випуск «Кур’єра» вийшов в ефір, як зазвичай, о 15:00. Однак, за словами співрозмовника журналістів, працівники інформаційної служби «перебувають у режимі бойкоту». Він також повідомив, що знімальні групи не виїхали на зйомки, нема охочих і провести новинну програму.

За словами одного зі співробітників «Руставі 2», причина бойкоту полягає в тому, що в журналістів немає гарантій невтручання керівництва каналу в редакційну політику.

Також читайте: У ГРУЗІЇ ЗВІЛЬНИЛИ ГЕНДИРЕКТОРА КАНАЛУ “РУСТАВІ 2”

21 серпня в ефірі каналу не було також ранкових новинних програм: замість передач, які зазвичай виходять о 9 і 10 ранку, транслювали серіали. На сайті телекомпанії з ночі не оновлювалася новинна стрічка.

Напередодні новий генеральний директор «Руставі-2» Паата Салія повідомив про звільнення кількох провідних журналістів телекомпанії, зокрема Георгія Габунії, який у липні в прямому ефірі нецензурно вилаяв президента Росії Володимира Путіна.

Після цього ведучі «Кур’єру» Діана Джоджуа і Міхеїл Сесіашвілі у прямому ефірі заявили про відставку на знак протесту проти звільнення своїх колег новим керівництвом каналу.

У липні Європейський суд з прав людини ухвалив, що «Руставі-2» був незаконно відібраний у колишнього власника – бізнесмена Кібара Халваші. У серпні підприємець заявив, що канал накопичив значні борги і буде проданий.

Колишній генеральний директор «Руставі-2» Ніка Гварамія негайно заявив, що єдиним покупцем, швидше за все, стане голова владної партії «Грузинська мрія» мільярдер Бідзіна Іванішвілі. В опозиційних колах висловлюється побоювання, що Москва спробує встановити контроль над телекомпанією для посилення впливу на зовнішню і внутрішню політику країни.

 

Только интересное и важное попадает к нам в Telegram.. Подписывайтесь!

Посольству РФ не сподобалось блокування Латвією російського телеканалу

Російське посольство в Латвії розкритикувало рішення Національної ради з електронних ЗМІ  республіки за адміністративне покарання 19 місцевих кабельних операторів, в пакети яких входить російський телеканал «Росія-24».

Про це повідомляє ТАСС.

Як зазначається, таке рішення було прийнято через те, що в ефірі показувався сюжет з вмістом ознак розпалювання ненависті на адресу президента Латвії Егілсе Левітсе.

«Що робити, коли все погано, і грошей не дають? У латвійському медіа регуляторі знають рішення! Потрібно знайти передачу, яка вийшла 2,5 місяці тому на російському телеканалі, наприклад, «Росія-24» і заявити про виявлені в ній «ворожі промови», – повідомляється на сторінці посольства РФ у фейсбуці.

При цьому в диппредставництві відзначили, що до самих кабельним операторам особистих претензій немає.

 

Только интересное и важное попадает к нам в Telegram.. Подписывайтесь!

В Україні створять російськомовний канал для “боротьби за уми”

В Україні для посилення позицій держави в інформаційній боротьбі буде створено всесвітній російськомовний канал, розповів в інтерв’ю агентству “Інтерфакс-Україна” заступник глави Офісу президента України Кирило Тимошенко.

Читайте також – Майбутні депутати від “Слуги народу” обматюкали своїх попередників

За його словами, такий канал потрібен, щоб Україна могла боротися і за уми українців на окупованих територіях Донбасу та Криму, і за уми росіян на території РФ. “У нас розроблений варіант запуску українського російськомовного каналу, яким ми зможемо покривати російськомовне населення у всьому світі”, – повідомив Кирило Тимошенко.

За його словами, в команді президента Володимира Зеленського хочуть, щоб це все-таки був державний канал. “Але ми домовляємося з приватними каналами про передання прав на використання їхнього найкращого контенту”, – зазначив Тимошенко.

 

Только интересное и важное попадает к нам в Telegram.. Подписывайтесь!

У Грузії звільнили гендиректора каналу “Руставі 2”

Новий власник грузинського “Руставі 2” Кібар Халваші 17 липня звільнив гендиректора телеканалу Ніку Гварамію і призначив на цю посаду свого юриста Паату Салію.

Відповідні зміни в керівництві телеканалу вже відображені на сайті реєстру Міністерства юстиції Грузії, повідомляє “Радіо Свобода“.

За кілька годин до звільнення Гварамія заявляв, що у нього підписаний контракт із телеканалом до 31 грудня 2020 року і що він не збирається нікуди йти. Після відставки він заявив про політичні причини свого звільнення, підкресливши, що голова Міністерства зовнішніх справ Російської Федерації Сергій Лавров і російський президент Володимир Путін “вимагали” закрити телеканал.

Нагадаємо, що на початку липня грузинський опозиційний телеканал став фігурантом політичного скандалу між Росією та Грузією. 7 липня ведучий авторської програми “P.S.” Георгій Габунія російською мовою звернувся до президента Росії Володимира Путіна і нецензурно вилаяв його.

МЗС Росії у відповідь заявило про неприйнятну “витівку” з боку телеканалу, а президент Грузії Саломе Зурабішвілі і прем’єр-міністр Мамука Бахтадзе розкритикували ведучого.

Фото: RFE/RL

Читайте також: ПЕРЕБІР: ПУТІН ВІДМОВИВСЯ ВВОДИТИ САНКЦІЇ ПРОТИ ГРУЗІЇ

 

Только интересное и важное попадает к нам в Telegram.. Подписывайтесь!

У Києві вночі обстріляли телеканал “112 Україна” (відео)

У ніч з 12 на 13 липня 2019 року невстановлені особи відкрили вогонь з ручного протитанкового гранатомету по розташованому в Києві приміщенню телеканалу “112 Україна”.

Про це розповідає  Інформатор.

Як вдалося дізнатися, постріл з РПГ по вивісці телеканалу було здійснено близько 4-ої години ранку.

Після цього нападники зникли у невідомому напрямку.

Ніхто не постраждав. На місці працює слідство.

Як повідомляє прес-служба Національної поліції, подію кваліфікували як терористичний акт.

Зазначається, що о 3:40 до поліції надійшло повідомлення про те, що місцеві мешканці чули звук, схожий на вибух, на вулиці Дегтярівській у Шевченківському районі міста. За вказаною адресою негайно виїхали слідчо-оперативні групи територіального та Головного управлінь поліції, вибухотехніки, кінологи та екіпажі патрульних.

Прибувши на виклик, поліцейські виявили пошкоджений фасад будівлі та оточили територію, прилеглу до місця злочину. При відпрацюванні знайшли відстріляний тубус гранатомета, який направлять на проведення експертизи.

Відомості про подію внесли до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ч. 1 ст. 258 (Терористичний акт) Кримінального кодексу України.

На даний час зусилля правоохоронців спрямовані за встановлення та затримання осіб, причетних до вчинення правопорушення, а також мотиви його скоєння.

 

 

Только интересное и важное попадает к нам в Telegram.. Подписывайтесь!

Через зміну власника з медіахолдингу ZIK звільняються топові працівники

Про звільнення з телеканалу ZIK Вахтанга Кіпіані нещодавно повідомляла Zrada.today, тепер стало відомо, що через зміну власника медіахолдингу ZIK, звільняються відразу декілька топових працівників. Про це повідомляє Укрінформ.

Окрім Кіпіані з каналу ZIK звільняються керівник департаменту виробництва власних програм Ольга Мовчан, шеф-редактор новин телеканалу Роман Недзельський, а також головна редакторка ІА ZIK Тетяна Вергелес.

Про своє звільнення у Facebook написала Тетяна Вергелес: «Мій ЗІК закінчився. Звільняюся».

Ольга Мовчан також заявила у соціальній мережі, що звільняється з телеканалу: «За 9 років роботи мене безліч разів перепитували, чи Медведчук купив ZIK. І це завжди було неправдою. Але ось це сталося – Тарас Козак, поплічник кума Путіна, власник ZIKу. Я для себе не бачу жодної можливості продовжувати тут роботу. Дуже не хочеться, щоб на репутації проукраїнського телеканалу медведчуки торували собі шлях до влади. Сумно».

Роман Недзельський написав у Facebook: «Офіційно – телеканал ZIK тепер належить Медведчуку. А я – завтра видаю в ефір останній випуск тижневика “Деталі” і йду шукати роботу. Я багато разів спростовував інформацію про продаж каналу раніше, бо офіційно керував каналом менеджмент Петра Димінського. З цими людьми у мене були домовленості про невтручання в новини і тижневик, і я дякую, що цих домовленостей було дотримано. Ми могли робити новини і підсумкову програму так, як бачила їх редакція».

Також читайте: ВАХТАНГ КІПІАНІ ПОВІДОМИВ, ЩО ПРОГРАМА «ІСТОРИЧНА ПРАВДА-ZIK» ЗАКРИВАЄТЬСЯ

Нагадаємо, що 14 червня стало відомо про те, що канал ZIK купив соратник Віктора Медведчука – Тарас Козак. У медіаактиві Козака віднині стало три канали: «112 Україна», NewsOne і ZIK. Він створює медіахолдинг «Новини», який очолить телепродюсер Олексій Семенов.

 

Только интересное и важное попадает к нам в Telegram.. Подписывайтесь!

Березовець прокоментував купівлю «ПРЯМИМ» квартири родині загиблого гірняка

Політолог Тарас Березовець прореагував на повідомлення телеканалу «Прямий» щодо купівлі квартири для родини  гірняка, який загинув на шахті «Лісовій». Про це повідомляє Zrada.today з посиланням на сторінку Тараса Берозовця у соцмережі фейсбук.

Березовець пише: «Канал сказав, канал зробив. Пам’ятайте, недавно після трагедії на шахті «Лісова» на Львівщині, трапився обмін образливими між президентом Володимиром Зеленським та нашої журналісткою Ольгою Зеліско. Президент запропонував тоді «Прямому» спільно придбати квартиру сім’ї загиблого шахтаря Михайла Павлика.

Маю честь проінформувати громадян України, що телеканалом «Прямий» вдові Павлика і його трьом дітям придбана 3-х кімнатна квартира площею 72 кв м в Червонограді Львівської області. Як бачимо, наш канал почув заклик президента і придбав квартиру сім’ї загиблого шахтаря. А що наш президент? Чи виконає він свою обіцянку? Тим більше дане в присутності сотень українців».

Також читайте: “ПРЯМИЙ” ПРИДБАВ КВАРТИРУ РОДИНІ ЗАГИБЛОГО ШАХТАРЯ

Нагадаємо, що 3 червня, телеканал “Прямий” придбав квартиру родині загиблого шахтаря Михайла Павлика. Дружина та троє дітей житимуть у власній квартирі, в будинку, де вони раніше винаймали помешкання. Трикімнатна квартира площею 72 кв. м знаходиться в місті Червоноград на вулиці Сокальська, 28.

 

Только интересное и важное попадает к нам в Telegram.. Подписывайтесь!

На 9 травня телеканал Інтер став самим популярним в Україні

Телеканал Інтер під час святкуваня Дня перемоги в Україні став самим популярним серед українських телеглядачів. Всього День Перемоги на “Інтері” подивилося 12,2 млн людей. Крім того, за трансляцією святкових проектів каналу в інтернеті і соціальних мережах стежили ще близько 1,4 млн осіб. 

Читайте також: СУД ЗАБОРОНИВ ІРИНІ ЛУЦЕНКО ВИСТУПАТИ НА ПОГОДЖУВАЛЬНІЙ РАДІ

Особливо з величезним успіхом пройшов великий святковий концерт “Перемога. Одна на всіх”. Концерт зібрав частку 19,1% серед телеглядачів у віці 18 років і старше (вся Україна). Концерт, знятий телеканалом “Інтер” до святкування Дня Перемоги, очолив ТОП каналів у своєму слоті. В Україні його дивилися 6,4 млн чоловік.

З матеріалів інтернет-видання “Страна

 

 

Только интересное и важное попадает к нам в Telegram.. Подписывайтесь!

Опубликован первый трейлер 4 сезона сериала “Люцифер” (Видео)

Кинокомпания Netflix купила права на показ сериала “Люцифер” после того как телеканал Fox, который транслировал его, закрылся. Так, дебютный трейлер популярного сериала появился на YouTube-канале Netflix. В трейлере открывается немало деталей нового сезона, а одним из главных персонажей появляется новая героиня Eve, которую сыграет актриса Инбар Лави. Также в новом сезоне сериала предстали уже знакомые и любимые актеры: Том Эллис, Кевин Алехандро, Лорен Джерман, Лесли-Энн Брандт, Д.Б. Вудсайд и Рэйчел Харрис. Премьера нового сезона состоится в среду, 8 мая.

 

Только интересное и важное попадает к нам в Telegram.. Подписывайтесь!