Голобуцький: Якщо Медведчук не пройде до ВР, то ZiK, 112-й і NewsOne стануть йому не потрібні

Політтехнолог Олексій Голобуцький на своїй сторінці у соціальній мережі фейсбук повідомив про те, що у нього є інсайдерська інформація про долю трьох каналів Медведчука, якщо їхній власник не увійде до Верховної ради. Про це повідомляє Zrada.today з посиланням на допис Голобуцького.

Політтехнолог пише: «Надійшла цікава інсайдерська інформація:

Якщо Медведчуку не вдасться увійти до парламентської більшості і зайняти посаду не нижче ніж спікер ВР, то цілих три досить великих телеканалу тоді йому будуть зовсім не потрібні. ZiK, 112-й і NewsOne стануть дуже дорогим (так як ми всі розуміємо: це повністю дотаційні проекти, до того ж недешеві, там про окупність діяльності мова взагалі не йде) і незручним баластом.

Отже, в такому випадку десь ближче до весни можна буде очікувати тотального розпродажу. Мінімум два з трьох каналів підуть з молотка».

Також читайте: АГЕНТ «СОКОЛОВСЬКИЙ»: СТАЛО ВІДОМО ПРО ЗВ’ЯЗОК МЕДВЕДЧУКА З КДБ

Нагадаємо, що аналітик, в минулому радянський розвідник і однокурсник Володимира Путіна з інституту КДБ, Юрій Швець розповів про те, що український політик Віктор Медведчук зі студентських часів був агентом КДБ під оперативним псевдонімом «Соколовський».

 

Только интересное и важное попадает к нам в Telegram.. Подписывайтесь!

Дроздов: За ці два тижні новий менеджмент убив телеканал ZIK

“Минулого тижня я вернувся з-за кордону й отримав дзвінок від нового власника ZIKу” – розповідає Остап Дроздов, реагуючи на останні події у ZIK в своєму блозі на prefiksblog.

Тарас Козак попросив не робити ніяких публічних заяв до зустрічі з ним через тиждень (він теж був за кордоном). Для мене етика є важливішою від ситуативного хайпу. Я дотримав слова. Розмова відбулася. Тож тепер я вільний від обіцянки.

Цей пост я починав писати 3 чи 4 рази, і завжди то стирав, то переписував, то відкладав на наступний день, бо голова пухла.

Ці два тижні пройшли в десятках зустрічей і сотнях розмов. Ви будете здивовані, але найбільш патріотичні (й навіть нарвані) люди в один голос казали мені …залишатися на ZIKу. Мовляв, якщо тобі дають автономію і ти можеш гнути проукраїнську лінію далі – обов’язково роби це. Збережи свій майданчик. Роби своє діло для свого глядача, до якого ти йшов 12 років.

Я був вражений. Я зрозумів, що така позиція вичерпно пояснює, чому ми всі в такій непросвітній дупі. А тому, шановні патріоти, що ви готові пристосовуватися завжди і всюди. Ви готові крадькома і впівголоса співати свої янгольські пісні, перебуваючи в самому центрі пекла. Це типово українська історія: ми будемо зневажати ворогів, але користуватися їхніми ресурсами. Піткін в тилу ворога.

Дивіться: новий власник гарантував мені цілковиту незалежність і недоторканний острівець. Запрошуй кого хочеш, критикуй кого хочеш, бери теми, які хочеш, ніхто взагалі не буде втручатися. По суті умови навіть кращі, ніж були.

Я дякую йому за цю пропозицію. Проте:

Не можу.

Не буду.

За ці два тижні новий менеджмент убив телеканал ZIK. Він повністю розвернутий від своєї аудиторії. Телеканал за лічені дні став по суті партійним. Безлімітно зайшли такі токсичні постаті, як Шуфрич, Рабінович, імбецил Кива і весь пул спікерів ОпоЗаЖиття. Я, Кіпіані, Рахманін, Даниленко раніше могли цьому опиратися і сумарно зберігати проукраїнську лінію, натомість кончені негідники були компактно зосереджені в однієї ватної тьоті. Тепер же ZIK перетворено з самобутнього каналу в типову каналізацію.

Так звана «новая каманда прадюсерав» нічого не вміють, окрім як будувати типовий канал. ТИПОВИЙ. Третій ньюзван, четвертий 112-й, сьомий прямий. Якщо вершина їхнього креативу – це годинний ефір «Запитай у Киви» та «Правила життя Нестора Шуфрича», то їхній інтелектуальний і професійний рівень не викликає жодних запитань. Убожество.

Я міг би лишитися у своїй недоторканній автономії. Але я не хочу бути причетним до медіа-Чорнобиля. Його не видно, але він буде фонити щонайменше 25 років.

Я прощаюся з аудиторією ZIKу.

Дякую кожній людині, яка мене помітила в екрані й залишалася поряд усі ці роки.

Я нікого не прошу бойкотувати ZIK. Знаєте чому? Тому що «сильно принципову» позицію стосовно ZIKу мають передусім ті, хто зранку до ночі дивиться його і плюється. Принциповості від журналістів вимагають чомусь ті, хто не мають принциповості. Срані патріоти нонстоп дивляться NewsOne і плюються, потім перемикають на проклятий 112 і сидять там півдня, потім переходять на ZIK (його медведчук купив, аяяй), і надивившись цього всього, моляться Отче-наш-Богородиця-Діва і згадують світлої пам’яті Бандеру з Шухевичем, аби вранці мерщій увімкнути реваншистські канали, щоб бути в курсі. ЛИЦЕМІРИ. Ось хто дивиться отруйні канали й вимагає позиції від усіх, крім себе. Дивіться далі. Будьте в курсі. Робіть їм рейтинги.

Так само я не буду закликати політиків та публічних людей відмовлятися приходити на ефіри. За деякими вийнятками, їм усе одно, куди ходити – лиш би по тєліку показали. Навіть націоналісти мені пояснювали: ми хоч до чорта лисого підем, лиш би нас показали. Уся ця братія борців за Україну піде і на двомовні ефіри, і на спільну студію з добкіними-мураєвими-бойками, лиш би мелькнути там. Наші борці за Україну не лише погодилися на такі правила гри – вони не дадуть ці правила зламати. Найбільші патріоти захекано біжать на найбільш ворожі канали. Та ще й гроші туди несуть. Боже, коли це закінчиться?

А якщо ширше, то…

Проукраїнські сили не хочуть мати свій потужний медіа-продукт. Я писав 4 чи 5 кошторисів для нового телеканалу з громадянською журналістикою, 100% україномовних, з альтернативною концепцією. Однак грошовиті патріоти будуть купляти щопівроку нові лексуси, відправляти коханок у круїз по Латинській Америці, сидіти на дрібній контрабанді – але в інтелектуальний проект не хочуть вкладати. Не тому що ризиковано. А тому що не мають амбіцій бути сильними гравцями. Герої на рівні ресторанних розмов. Вони охоче мімікрують під злоякісний світ замість створювати свій.

Як ніколи гостро постає питання: чи є в цій країні хоч якесь потужне проукраїнське середовище, яке захотіло би творити модерне, україномовне, україноцентричне телебачення?? Чи далі будемо кволо грати другим-третім-четвертим номером у своїй власній країні??

Питання залишається відкритим.

…Та кожен фініш – це по суті старт. Для когось це вільне падіння, але для мене це вільне плавання. Оголошую закритою цілу епоху тривалістю 12 років.  Оголошую відкритим новий етап у житті. Про плани наразі не будемо. На все свій час.

 

 

 

Только интересное и важное попадает к нам в Telegram.. Подписывайтесь!

У МЕДВЕДЧУКА ГЛАВАРЕЙ «Д/ЛНР» НАЗВАЛИ ТЕРРОРИСТАМИ: ФОТО

В эфире телеканала ZIK, который принадлежит главе политсовета “Оппозиционная платформа — За жизнь” и куму президента РФ Владимира Путина Виктору Медведчуку, главарей “ДНР” и “ЛНР” назвали террористами.

Об этом сообщают #Буквы со ссылкой на телеканал ZIK.

Во время программы, в которой обсуждалось освобождение украинских пленных, в нижней части экрана появились титры с фразой “Медведчук встретился з террористами”.

Отметим, что на других каналах Медведчука не используют слов боевики или террористы.

ЗИК

Читайте также – Затримано депутата Донецької облради за постачання для ДНР на суму понад 50 млн грн

ЗИК1

ЗИК2

ЗИК3

Бывший шеф-редактор новостей канала Роман Недзельский на своей странице в Facebook отметил, что купить канал – получилось, а купить людей – нет.

титр

По информации издания “Цензор.НЕТ“, это сделал один из сотрудников, который увольняется из-за покупки канала другом Медведчука нардепом Тарасом Козаком.

  • На днях стало известно, что народный депутат Украины Тарас Козак (фракция “Оппозиционный блок”), владелец телеканалов “112 Украина” и NewsOne, стал владельцем телеканала ZIK и создает медиахолдинг “Новости”.
  • Журналисты начали уходить с телеканала ZIK после его продажи соратнику Виктора Медведчука, депутату Верховной Рады Тарасу Козаку, который баллотируется в Верховную Раду по списку “Оппозиционной платформы — За життя”. О своем увольнении сообщили Вахтанг Кипиани и Роман Недзельський.

 

Только интересное и важное попадает к нам в Telegram.. Подписывайтесь!

Через купівлю Козаком телеканалу ЗІК “Народний фронт” вимагає скликати РНБО (відео)

На Погоджувальній раді Максим Бурбак звернувся до президента Зеленського з вимогою скликати засідання РНБО для розгляду питання інформаційної безпеки. У заяві наголошується, що купівля телеканалу ЗІК про путінськими силами, це ще одна спроба захоплення інформаційного простору країни. Повідомляє Zrada.today з посиланням на сайт партії «Народний фронт».

Максим Бурбак на погоджувальній раді заявив: “Фракція “Народний фронт”  звертається до президента Володимира Зеленського із закликом невідкладного скликання засідання РНБО для розгляду питання загроз інформаційній безпеці. З максимальним інформуванням суспільства  про ухвалені рішення”, – сказав Максим Бурбак.

Він також підкреслив, що першою ознакою підготовки планів окупації є поява на українських територіях пропагандистської мережі, і заявив: «Це правило підтверджене неодноразово: спочатку Кремль створює підконтрольні медіа, приводить туди агентурних скабеєвих, а слідом за ними приходить озброєний до зубів російський бойовик і кадровий окупант. Так руйнується державна цілісність, суверенітет і незалежність».

Під час свого виступу Бурбак наголосив: “Пропутінські сили встановили контроль над ще одним телеканалом, продовжуючи захоплювати інформаційний простір країни. Телеканал ЗІК відтепер належить оточенню “кума Путіна” Медведчуку, стає інструментом впливу у руках нових власників, які ганебно їздять у кремлівські приймальні попри війну, яка триває п’ять років, попри 13 тисяч загиблих наших громадян від рук російських бойовиків.

Максим Бурбак зазначив, що ЗІК є третім телеканалом російської “п’ятої колони”, і наголосив, що державницькі сили повинні протистояти інформаційній окупації, і заявив,  що “Народний фронт” ініціював створення ТСК щодо втручання у вибори Росії та пов’язаних з нею громадян України.

Також читайте: ЧЕРЕЗ ЗМІНУ ВЛАСНИКА З МЕДІАХОЛДИНГУ ZIK ЗВІЛЬНЯЮТЬСЯ ТОПОВІ ПРАЦІВНИКИ

Нагадаємо, що раніше ми повідомляли про те, що через зміну власника медіахолдингу ZIK, звільняються відразу декілька топових працівників. Окрім Кіпіані з каналу ZIK звільняються керівник департаменту виробництва власних програм Ольга Мовчан, шеф-редактор новин телеканалу Роман Недзельський, а також головна редакторка ІА ZIK Тетяна Вергелес.

 

Только интересное и важное попадает к нам в Telegram.. Подписывайтесь!

Не збираюся “стріляти в голови”: українська телеведуча висловилася про новий телеканал Медведчука

Українська журналістка і телеведуча Тетяна Даниленко розповіла про те, чому не збирається лишатися в команді телеканалу ZIK, після того, як його викупив депутат Верховної Ради Тарас Козак, наближений до Віктора Медведчука.

Про це вона написала в мікроблозі видання “Українська правда”.

“Жаль, що команди крутих професіоналів працюють лише на поганих хлопців. Є різні погані. Але конкретно Віктор Медведчук у 80-их особисто брав участь у кафкіанських судах над українськими дисидентами. Він повів на довгу, несправедливу й принизливу смерть поетів Василя Стуса та Юрія Литвина. На початку 2000-их саме він вибудовував систему цезури, проти якої повстала професія. Я опинилася в самому жерлі повстання – на опозиційному 5-у каналі. Весь мій життєвий шлях проти того, щоб читати в ефірі про “про гражданский конфликт на Юго-Востоке Украины” або питати у Віктора Володимировича, як йому вдається бути розумним та красивим одночасно”, – написала журналістка.

Телеведуча заявила, що медіа – це потужна зброя і вона не збирається “стріляти в голови” своїм співвітчизникам.

“Останнім часом російські федеральні канали цитували ZIk, називаючи “бандерівським каналом”. Якщо росіяни чи їхні сателіти купують щось “бандерівське”, то не для того, щоб воно таким і лишалося. “Ополченцы”, газ і медіа – грають ту саму роль, що й “Град”, “Смерч”, “Торнадо”. Тільки медіа – зброя підступніша. Вона вбиває всіх зразу. Сьогодні о 21.30 мій останній ефір на ZIK. Він буде про те, що я люблю найбільше – свою професію. Я відмовляюся стріляти людям в голови”, – написала вона.

“Zik був останнім каналом, де власник не диктував інформаційний порядок денний. Канал представляв усю палітру думок – від ультраправих до ультралівих. Бували моменти “зашкварів”, але після кожного з них хтось грюкав дверима – цей колектив ніколи не читатиме з листочка про “гражданский конфликт”, – додала вона.

В свою чергу український журналіст Юрій Бутусов прокоментував останній ефір Даниленко на ZIK.

“Новий продюсер телеканалу ZIK Олексій Семенов заявив Тетяні Даниленко, що випустить її останнім ток-шоу в ефір тільки якщо в студію буде запрошено “ватників” – в результаті прийшли два проросійських дивака голованов і Апасов, які обслуговують Медведчука, і несли якусь дику брехню в стилі Соловйова. І тим не менше, прощальний ефір Тетяни Даниленко в ефірі ZIK був дуже показовим, який попереджає, вона відмовилася “стріляти телеглядачам в голову””, – написав він.

Нагадаємо, журналісти телеканалу ZIK почали залишати свої посади після того, як його власником став депутат Верховної Ради Тарас Козак.

 

Только интересное и важное попадает к нам в Telegram.. Подписывайтесь!

Через зміну власника з медіахолдингу ZIK звільняються топові працівники

Про звільнення з телеканалу ZIK Вахтанга Кіпіані нещодавно повідомляла Zrada.today, тепер стало відомо, що через зміну власника медіахолдингу ZIK, звільняються відразу декілька топових працівників. Про це повідомляє Укрінформ.

Окрім Кіпіані з каналу ZIK звільняються керівник департаменту виробництва власних програм Ольга Мовчан, шеф-редактор новин телеканалу Роман Недзельський, а також головна редакторка ІА ZIK Тетяна Вергелес.

Про своє звільнення у Facebook написала Тетяна Вергелес: «Мій ЗІК закінчився. Звільняюся».

Ольга Мовчан також заявила у соціальній мережі, що звільняється з телеканалу: «За 9 років роботи мене безліч разів перепитували, чи Медведчук купив ZIK. І це завжди було неправдою. Але ось це сталося – Тарас Козак, поплічник кума Путіна, власник ZIKу. Я для себе не бачу жодної можливості продовжувати тут роботу. Дуже не хочеться, щоб на репутації проукраїнського телеканалу медведчуки торували собі шлях до влади. Сумно».

Роман Недзельський написав у Facebook: «Офіційно – телеканал ZIK тепер належить Медведчуку. А я – завтра видаю в ефір останній випуск тижневика “Деталі” і йду шукати роботу. Я багато разів спростовував інформацію про продаж каналу раніше, бо офіційно керував каналом менеджмент Петра Димінського. З цими людьми у мене були домовленості про невтручання в новини і тижневик, і я дякую, що цих домовленостей було дотримано. Ми могли робити новини і підсумкову програму так, як бачила їх редакція».

Також читайте: ВАХТАНГ КІПІАНІ ПОВІДОМИВ, ЩО ПРОГРАМА «ІСТОРИЧНА ПРАВДА-ZIK» ЗАКРИВАЄТЬСЯ

Нагадаємо, що 14 червня стало відомо про те, що канал ZIK купив соратник Віктора Медведчука – Тарас Козак. У медіаактиві Козака віднині стало три канали: «112 Україна», NewsOne і ZIK. Він створює медіахолдинг «Новини», який очолить телепродюсер Олексій Семенов.

 

Только интересное и важное попадает к нам в Telegram.. Подписывайтесь!

Нацсовет рассказал какие телеканалы нарушали закон больше всех

Рабочая группа по надзору за соблюдением СМИ избирательного законодательства Национального совета по вопросам телевидения и радиовещания рассмотрела результаты мониторинга, проведенного в марте: телеканал “Прямой” 12 раз нарушил правила обнародования результатов соцопрсов и вместе с “5 каналом” вышел в лидеры по количеству нарушений, связанных с неравномерным предоставлением эфирного времени, сообщает Интерфакс-Украина.

Как сообщается на сайте Нацсовета, телеканалы в частности, нарушали избирательное законодательство, транслируя неполную информацию о соцопросах, заказные материалы под видом информационных, а также неравномерно предоставляя эфирное время для кандидатов.

Нарушения, связанные с обнародованием результатов опроса общественного мнения были замечены в эфире таких телеканалов: “Прямой” (12 случаев), ZIK (5), “4 канал”, NewsOne и “UA: Перший DIGITAL” (по 2), “Макси-ТВ” и “1+1” (единожды).

В Нацсовете также отметили, что телеканал ZIK исправил ошибки и сейчас является единственным телевещателем, который отмечает, как этого требует закон, что интерактивные опросы в студии не являются репрезентативными.

Размещение агитационных материалов в выпусках новостей и информационных передачах зафиксировано в эфире телеканалов “Интер”, “Украина”, ICTV, “5 канал”, “Прямой” и “ОБОП tv”.

Комментируя эти данные мониторинга, председатель правления, координатор политических программ “Опоры” Ольга Айвазовская подчеркнула наличие проблемы прозрачности сделок по выплатам из избирательных фондов кандидатов – по ее мнению, вопрос прозрачности финансирования избирательных кампаний должен быть решен на законодательном уровне.

Читайте также: Порошенко без Зеленського на Олімпійському. Як це було?

Мониторинг Нацсовета также зафиксировал наличие очевидной поддержки некоторыми СМИ отдельных кандидатов и несбалансированность при освещении комментариев всех кандидатов на пост Президента Украины относительно событий, связанных с выборами. Согласно данным Нацсовета, на “Интере” передачи о Ю.Бойко зафиксированы общим хронометражем более одного часа; на телеканале “Украина” 44 мин. были посвящены А.Вилкулу и 41 мин. – О.Ляшко.

На “5 канале” с 13 по 19 марта были зафиксированы материалы с исключительно положительной оценкой деятельности П. Порошенко, при этом в целом на канале распределение эфирного времени для освещения деятельности кандидатов было непропорциональным.

“Например, общий объем эфирного времени для освещения деятельности П. Порошенко составил 18 часов 21 минуту в передачах в течение недели, однако для других кандидатов такой объем был следующим: Р.Бессмертный – один час, Ю. Тимошенко – 39 минут, В. Зеленский – 20 минут, А. Гриценко – 8 минут. Не было зафиксировано ни одного критического материала или информации о действующем Президенте П.Порошенко”, – отметили в Нацсовете.

Так же непропорционально было распределено эфирное время для освещения деятельности кандидатов на телеканале “Прямой”: 11 часов 5 минут в передачах в течение недели для П.Порошенко, 8 часов 16 минут для Ю.Тимошенко, 6 часов 44 мин для В.Зеленского, 1 час 17 мин для Юрия Тимошенко, 43 мин для Ю.Литвиненко, 40 мин для А.Гриценко, 38 мин для С.Каплина и 18 мин для В.Кривенко.

Также на этом телеканале зафиксирована трансляцию материалов, которые имеют признаки заказных (джинсы) с положительным освещением предвыборной активности кандидата С. Каплина в передаче новостей “Репортер” и публичную поддержку П. Порошенко озвученную во время трансляции передачи “Эхо Украины”.

Читайте также: В ЦИК заявили о массовой нехватки персонала на избирательных участках

Телеканал NewsOne по данным Нацсовета определил общий объем эфирного времени для освещения предвыборной активности Ю.Бойко в 2 часа 15 мин. в течение недели, для П.Порошенко – в три часа 23 мин. При этом информация о предвыборной активности других кандидатов Ю.Тимошенко, А.Гриценко и В.Зеленского подавалась в минимальных объемах (до 15 минут в неделю) и исключительно в негативном контексте. Также в отдельных передачах участниками были кандидат А.Богомолец, И.Кива, Р.Кошулинский, О.Ляшко.

Относительно зафиксированных признаков нарушений законодательства Украины Национальный совет обратится к телеканалам, чтобы они объяснили несоблюдение требований законодательства и свою предвзятую и несбалансированную позицию при освещении выборов президента Украины. Регулятор также напомнит о необходимости привести свою деятельность в соответствие с требованиями избирательного законодательства, а также проинформирует о выявленных признаках нарушений Центральную избирательную комиссию.

В то же время в Нацсовете подчеркивают, что телеканалы не усматривают нарушений действующего законодательства в своей деятельности.

 

Только интересное и важное попадает к нам в Telegram.. Подписывайтесь!

Нардеп от БПП Олег Барна напал на представителя команды Владимира Зеленского Святослава Юрашева. ВИДЕО

Нардеп от БПП Олег Барна напал на представителя команды Владимира Зеленского Святослава Юрашева в коридорах телеканала ZIK, сообщает ZIK.

Сегодня Святослав Юраш был гостем программы «Игра с огнем» с Татьяной Даниленко, где обсуждали тему второго тура президентских выборов и будущих дебатов между действующим Президентом Петром Порошенко и шоуменом Владимиром Зеленским. После завершения прямого эфира представитель команды Зеленского коридорам телеканала двинулся в гримерную, однако его встретил народный депутат из фракции БПП Олег Барна, который, к слову, не был приглашен на эфир, а специально пришел на телеканал, услышав с телеэкрана заявления представителя Зе-команды.

Читайте также: ГРИЦЕНКО ОБВИНИЛ ПЕТРА ПОРОШЕНКА В СОЗНАТЕЛЬНОМ РАСКОЛЕ СТРАНЫ

Конфликт между нардепом Барной и Святославом Юрашем зафиксировала камера видеонаблюдения. Как видно на видео, после словесной перепалки депутат схватил представителя Зе-команды за горло и несколько раз ударил, порвав рубашку. В конфликт вмешалась охрана телеканала ZIK, которые сначала разняли их, а затем вывели нардепа из помещения.

Напомним, народный депутат Олег Барна уже не впервые попадает в такие ситуации. В декабре прошлого года Олег Барна и представитель ВО «Свобода» Юрий Левченко подрались в прямом эфире в программе «Ргопарламент».

Отметим, телеканал ZIK является доступной площадкой для абсолютно всех политических сил. Телеканал не дает никаких оценок высказываниям наших гостей, однако категорически осуждает любые проявления агрессии как в эфирах, так и в стенах нашего телеканала.

 

Только интересное и важное попадает к нам в Telegram.. Подписывайтесь!